Podwyższone obroty na jałowym, świece grzeją na ciepłym?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Tymon
    RS
    • 2004
    • 2970

    Podwyższone obroty na jałowym, świece grzeją na ciepłym?

    Wiecie moze co to za licencja za zejscie z czasem ponizej 24 sek?

    Do czego ona uprawnia, co daje?
    Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
    Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
    BMW serii 3... Radość z jazdy.
  • bendi
    Rider
    S_OCP Member
    • 2004
    • 465

    #2
    Podwyższone obroty na jałowym, świece grzeją na ciepłym?

    w ciągu ostatniego tygodnia zdarzyło mi się to dwa razy, tj. stojąc na światłach (silnik ciepły) obroty samoistnie podskoczyły mi na jakieś 1200 i po chwili spadły. Nie podoba mi się to. Ktoś tak miał?? jakieś sugestie co o tym sądzić??
    Outlander
    była OII 4x4 BMM
    już nie ma Octa ASZ super fajna była

    Komentarz

    • Ziomal
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 5841
      • Octavia I (1U2)
      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Też tak miałem , samochód był rozgrzany i obroty podskoczyły więcej mi się to nie powtórzyło
      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

      Jest O1 1.6 BFQ

      Komentarz

      • Piotrus
        Rider
        • 2004
        • 524

        #4
        Może czujnik temperatury?
        Piotruś
        AGR(RIP) + ALH

        Komentarz

        • bendi
          Rider
          S_OCP Member
          • 2004
          • 465

          #5
          Piotrus,
          Może czujnik temperatury?
          ktoś tak miał??

          Dobry pomysł Piotruś, coś w tym może być, bo czasem na ciepłym silniku zdarza się że kontrolka świec pali się dłuuugo. A na zimnym zawsze szybko gaśnie. Gdzie jest czujnik odpowiedzialny za to, czy na VAG'u to wyjdzie??

          Ile ten czujnik może kosztować?? Bo wymienić samodzielnie się go pewnie da.
          Outlander
          była OII 4x4 BMM
          już nie ma Octa ASZ super fajna była

          Komentarz

          • Ziomal
            RS
            S_OCP Member
            • 2005
            • 5841
            • Octavia I (1U2)
            • BFQ 1.6 MPI 102 KM

            #6
            Jak to kiedyś powiedział ktoś w jakimś programie motoryzacyjym : Człowiek by chciał czasem zajrzeć pod maskę tu podkręcić tu wyregulować , a teraz ? Nic , samochody są nawalone elektroniką . Żeby naprawić trzeba wzywać lawetę
            Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

            Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

            Jest O1 1.6 BFQ

            Komentarz

            • Piotrus
              Rider
              • 2004
              • 524

              #7
              Jeśli masz objawy o których wspominasz(długie grzanie świec na ciepłym) to możesz śmigać do ASO po nowy czujnik bez podłączania VAG'a :wink: Ceny nie znam, czujnik jest po prawej stronie silnika a wymiana to pestka.
              Piotruś
              AGR(RIP) + ALH

              Komentarz

              • bendi
                Rider
                S_OCP Member
                • 2004
                • 465

                #8
                właśnie byłem na VAG'u, czujnik daje kod błędu (czujnik G62) tak jak Piotruś sądziłeś. Ale niestety jestem 17 dni po gwarancji i Wimar nie potraktuje tego jako naprawę gwarancyjną :? .

                Proponuję przed upływem gwarancji przynajmniej podjechać do ASO na podpięcie do kompa, u mnie by wyszła usterka. Mądry Polak po szkodzie.

                za wszystko (czujnik, płyn, robota) zapłaciłem 176 zł brutto. Na oryginałach.
                Outlander
                była OII 4x4 BMM
                już nie ma Octa ASZ super fajna była

                Komentarz

                • Piotrus
                  Rider
                  • 2004
                  • 524

                  #9
                  Zamieszczone przez bendi
                  właśnie byłem na VAG'u, czujnik daje kod błędu (czujnik G62) tak jak Piotruś sądziłeś. Ale niestety jestem 17 dni po gwarancji i Wimar nie potraktuje tego jako naprawę gwarancyjną :? .

                  Proponuję przed upływem gwarancji przynajmniej podjechać do ASO na podpięcie do kompa, u mnie by wyszła usterka. Mądry Polak po szkodzie.
                  Uwielbiam takie podejście do klienta :? Oczywiście to Twoja wina że padł czujnik, napewno uszkodziłeś go specjalnie żeby ich naciągnąć na nowy :lol:

                  Tak się czasem zastanawiam po co ta cała gwarancja - chyba tylko po to żeby serwis mógł zedrzeć z nas ostatni grosz a w razie wystąpienia jakiejś usterki z radością odmówić jej usunięcia z powodu montażu radia w nieautoryzowanym serwisie :lol:

                  Mam nadzieję że ASO w Zakręcie jest bardziej elastyczne w tego typu sprawach :roll:
                  Piotruś
                  AGR(RIP) + ALH

                  Komentarz

                  • neck99
                    L&K
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 1326

                    #10
                    Sorki za kotleta Ale u mnie ostatnio zauważyłem coś podobnego.

                    Silnik ciepły i jak stoje na skrzyzowaniu to nagle obroty wchodza na 1100rpm na 2 - 3 sekundy i spadają do normalnego poziomu. Stało mi sie tak raz kiedyś z rok temu. Teraz miałem juz tak 2 razy w ciągu jednego tygodnia. VAG nie pokazuje zadnego błędu wszystko okej. Zastanawiam sie czy to też moze być ten G62 czy może coś innego :roll:

                    Ogólnie to nie przeszkadza bo nic sie nie dzieje wszystko jest okej. No ale samo takie zachowanie nie jest normalne. Jakaś dorada ?
                    OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
                    SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      #11
                      A klime masz wlaczona??
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      • neck99
                        L&K
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 1326

                        #12
                        Maicroft, nie posiadam klimy :szeroki_usmiech
                        OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
                        SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

                        Komentarz

                        Pracuję...